Følg stilen i mit liv og hvad jeg møder på min vej


-yndige ting og sager er min svaghed, om det er tøj, sko, make up eller bolignips er ligegyldigt. Jeg elsker det romantiske, det hvide på hvide med sarte farver og en enkelt lille pang i ny og næ.



mandag, juli 12, 2010

Mit vidunderlige karlekammerskab


Vil lige dele med jer derude, et møbel der gør mig glad...


Karlekammerskabet er købt nær min hjemby, Haderslev, og rengjort og sat hylder i. Derefter gik den indre tøsepige i mig igang med at pynte det med fine nips, såsom lyskæden der giver et rigtig fint lysskær og lidt andre gode sager på toppen af skabet.


Min kæreste synes ellers at det var en af de ting der skulle på losseren her da vi flyttede, meeen... jeg kæmpede min sag, og det står nu fint i hjørnet i vores nye lejlighed. Og han er efterhånden også blevet glad for det, da der kan spilles mange ting indeni det, så det ikke roder rundt omkring *Men indrømme at skabet er smart og handy, det vil han ikke*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar