Følg stilen i mit liv og hvad jeg møder på min vej


-yndige ting og sager er min svaghed, om det er tøj, sko, make up eller bolignips er ligegyldigt. Jeg elsker det romantiske, det hvide på hvide med sarte farver og en enkelt lille pang i ny og næ.



søndag, juli 18, 2010

DejliGe LoppefunD...



I dag har jeg været på loppemarked på Ingerslev Boulevard i Århus, og det er rigtig stort og der var fyldt med folk idag!
Først gik jeg tur rundt for lige at se det hele an, og for lige at se hvad der egentlig blev solgt og hvad folk gav for tingene. Så gik jeg lige en runde til for at udpege mig de ting jeg gerne ville have med hjem :) Først var jeg forbi en bod ved en sød lille dame som solgte rigtig mange kurve ting og tasker, og her fandt jeg de 2 brune tasker, den ene kan bruges som clutch og den anden som skuldertaske. De er begge 2 rigtige lædertasker og er i super god stand, så det var 2 gode fund især når jeg gav 20 kr for den med lang rem og 10 kr for den med kort rem. Udover min glæde ved 2 nye tasker, følte jeg mig lidt sej da jeg kom hjem og tjekkede at i den taske med den lange rem stod et mærke i : Etienne Aigner http://www.etienneaigner.com/home. Det er faktisk nogle rigtig lækre tasker de laver og i god kvalitet, så blev da lidt stolt at jeg havde købt en fin taske til billigere penge!
Ellers købte jeg et par Birkenstock sandaler til 75 kr, som næsten ikke er brugt. -Så nu har jeg 3 par birkenstock og mine fussere er taknemmlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar