Følg stilen i mit liv og hvad jeg møder på min vej


-yndige ting og sager er min svaghed, om det er tøj, sko, make up eller bolignips er ligegyldigt. Jeg elsker det romantiske, det hvide på hvide med sarte farver og en enkelt lille pang i ny og næ.



mandag, juli 12, 2010

Den første gang....


Ja, så er jeg så endt her på bloglivet! Efter lang tids overvejelse sprang jeg ud efter det. Synes det er fascinerende at følge blogs og læse om alt mellem himmel og jord, i mit tilfælde mest tøj, sko, smykker, boligstil og jeg kunne blive ved! :) Så nu vil jeg også prøve...


Denne blog handler generelt om hvad jeg oplever på min vej gennem livet, der i blandt spændende ting og sager som jeg finder. - Højst sandsynlig spændende boligting i den romantiske genre, tøj og make up osv.!


Håber at Jer derude vil f'ølge med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar