Følg stilen i mit liv og hvad jeg møder på min vej


-yndige ting og sager er min svaghed, om det er tøj, sko, make up eller bolignips er ligegyldigt. Jeg elsker det romantiske, det hvide på hvide med sarte farver og en enkelt lille pang i ny og næ.



mandag, juli 12, 2010

Alle mine matasposer



Clarins Wonder Waterproof Mascara i Wonder Violet, Nuxe Huile Prodigieuse Or Golden Shimmer, Rimmel Mascara Blå

Jeg har 2 veninder i hver sin Matas i min hjemby, og det er blevet dyrt for mig gennem de sidste par år, - selvfølgelig på den positive måde -det ender altid med at jeg kommer afsted med en lille matas pose og er 200 kr fattigere.

Produktet fra Nuxe blev min nye ven da min veninde skrev sin fagprøve om dette mærke, især denne fantastiske olie som min hud elsker, og den dejlige bonus er at der er shimmer i den. Så når solen rammer min hud skinner jeg af guld! Mascara'en fra Clarins og Rimmel er mine nyeste fund, og kommer fra min anden veninde i Matas. Jeg læste om det i Matas' skøn magasin, og synes det kunne være sjovt at prøve, men var rimelig skeptisk om farven ren faktisk holder når den kommer på. Godt nok er der meget farve på børsten, men kunne det virkelig farve mine sorte vipper så det gav en ordentlig effekt? JA er svaret, Både den violette fra Clarins og den blå fra Rimmel giver farve, så det siger spar 2. :) Så det er en succes og kan varmt anbefale alle 3 produkter til jer tøser derude, vær ikke bange for at prøve noget nyt! Det var jeg, og nu har jeg prøvet nyt, og jeg går aldrig tilbage... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar